Σάββατο 12 Οκτωβρίου

O Ορειβατικός Σύλλογος Κορίνθου κατάφερε να κάνει την τρίτη διάσχιση στις κορυφογραμμές σε 4 νομούς, της Αχαϊας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Αργολίδος, το λεγόμενο Τριεθνές.

Δώδεκα σκληροτράχηλοι ορειβάτες, 9 άντρες και 3 γυναίκες, ξεκίνησαν στις 6 το πρωί για το Παγκράτι Αχαϊας μετά από 2 ώρες με το λεωφορείο.

8.30 το πρωί αναχώρηση για την κορυφή Φαλκός. Πραγματικά άξιζε η θέα, κάτω βλέπαμε το χωριό Παγκράτι, δεξιά Λάδωνα αριστερά, τον Τράγο Ποταμό με ένα πέπλο ομίχλης λες και περπατάγαμε στα σύννεφα .

Προχωρήσαμε για τον Σαϊτά στο δρόμο βρήκαμε μια στάνη με ζώα μοσχάρια με τα μικρά τους, γίδια,πρόβατα και ξαφνικά στους πρόποδες του Σαϊτά βρήκαμε ένα γαϊδούρι με το σαμάρι και πίσω από μια πουρνάρι ένα βοσκό 85 ετών και να φωνάζει "που πάτε βρε παιδιά φοβήθηκα", νόμισε ότι έβλεπα αντάρτες να περνάνε και θυμήθηκα το '40 και μας είπε μια ιστορία, ότι εδώ ζούσανε 50 αντάρτες και ότι η ένατη μεραρχία ήρθε να τους σκοτώσει και επειδή τους έπιασε στο χιόνι και πεθάνανε πολλοί.

Φύγαμε για την κορυφή μέσα από μία σάρα και έλατα, βρήκαμε μία πηγή και πήραμε νερό και στης 2 το μεσημέρι ήμασταν στην κορυφή σε υψόμετρο 1717 μ. Η θέα ήταν απερίγραπτη. Μπορούσε να δεις τον Ερύμανθο, το Παναχαϊκό, Χελμό, Ζήρεια, Ολίγυρτο, Χτενιά, Λύρκειο, Μαίναλο.

Προχωρήσαμε στην κορυφογραμμή και φτάσαμε 7 το βράδυ μετά από δέκα ώρες πορεία στο Μάτι ή Γκιόζα. Στήσαμε τις σκηνές στο σχολείο του χωριού και πήγαμε για φαγητό στην ταβέρνα της κυρά Μαρίας.

Η κούραση άρχισε να φαίνεται και ο Παναγιώτης και η Χριστίνα αποφάσισαν να μη συνεχίσουν την πορεία .

Κυριακή 13 Οκτωβρίου

Ξεκινήσαμε 8.30 το πρωί για την κορυφή Γκριμπίνι από τα 950 μ. στα 1850 μ., από μία κορυφογραμμή. Αριστερά έβλεπες χάος, όλο γκρεμούς με θέα το χωριό Μάτι και τον κάμπο του Φενεού. Περάσαμε της κορυφές του Ολίγυρτου κυκλικά για να φτάσουμε στην κορυφή Σκίπιζα στα 1934 μ. Στο δρόμο μας είδαμε σπηλιές, καταβόθρες ,τη χιονότρυπα και με θέα τη λίμνη της Στυμφαλίας και τον κάμπο της Κανδύλας. Δύο ώρες πριν φτάσουμε στο διάσελο της Κανδύλας μείναμε από νερό 200μ. από την κορυφή. Αποφασίσαμε όσοι άντεχαν να πάνε στην κορυφή. Πήγαν 5 άτομα.  Οι υπόλοιποι κόψαμε δρόμο. Πριν φτάσουμε στο διάσελο βρήκαμε μία πηγή και πέσαμε με τα μούτρα σαν τα ζώα να ξεδιψάσουμε.

Μετά από 17 ώρες πορεία δύο ημερών η ορειβατική διάσχιση του Ε.Ο.Σ. ΚΟΡΙΝΘΟΥ εκτελέστηκε με επιτυχία. Κάναμε 38 χιλιόμετρα με υψομετρική και της δύο ημέρες 2850μ.